D. Baran Bulut Et Al. , "İlk ve Ortaokul Düzeyindeki Öğrencilerin Eşit İşaretine Yönelik Anlamaları," Turkish Journal of Teacher Education , vol.7, no.1, pp.1-16, 2018
Baran Bulut, D. Et Al. 2018. İlk ve Ortaokul Düzeyindeki Öğrencilerin Eşit İşaretine Yönelik Anlamaları. Turkish Journal of Teacher Education , vol.7, no.1 , 1-16.
Baran Bulut, D., Aygün, B., & İpek, A. S., (2018). İlk ve Ortaokul Düzeyindeki Öğrencilerin Eşit İşaretine Yönelik Anlamaları. Turkish Journal of Teacher Education , vol.7, no.1, 1-16.
Baran Bulut, DEMET, Berna Aygün, And ALİ SABRİ İPEK. "İlk ve Ortaokul Düzeyindeki Öğrencilerin Eşit İşaretine Yönelik Anlamaları," Turkish Journal of Teacher Education , vol.7, no.1, 1-16, 2018
Baran Bulut, DEMET B. Et Al. "İlk ve Ortaokul Düzeyindeki Öğrencilerin Eşit İşaretine Yönelik Anlamaları." Turkish Journal of Teacher Education , vol.7, no.1, pp.1-16, 2018
Baran Bulut, D. Aygün, B. And İpek, A. S. (2018) . "İlk ve Ortaokul Düzeyindeki Öğrencilerin Eşit İşaretine Yönelik Anlamaları." Turkish Journal of Teacher Education , vol.7, no.1, pp.1-16.
@article{article, author={DEMET BARAN BULUT Et Al. }, title={İlk ve Ortaokul Düzeyindeki Öğrencilerin Eşit İşaretine Yönelik Anlamaları}, journal={Turkish Journal of Teacher Education}, year=2018, pages={1-16} }