Atıf Formatları
İlköğretim sosyal bilgiler öğretiminde “belgesel” kullanımının öğrencilerin ders başarısına etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. Sidekli Et Al. , "İlköğretim sosyal bilgiler öğretiminde “belgesel” kullanımının öğrencilerin ders başarısına etkisi," The Journal of Academic Social Science Studies International Journal of Social Science , vol.6, no.8, pp.1053-1065, 2013

Sidekli, S. Et Al. 2013. İlköğretim sosyal bilgiler öğretiminde “belgesel” kullanımının öğrencilerin ders başarısına etkisi. The Journal of Academic Social Science Studies International Journal of Social Science , vol.6, no.8 , 1053-1065.

Sidekli, S., Doğramacı, H., YANGIN, S., & Daşdemir, İ., (2013). İlköğretim sosyal bilgiler öğretiminde “belgesel” kullanımının öğrencilerin ders başarısına etkisi. The Journal of Academic Social Science Studies International Journal of Social Science , vol.6, no.8, 1053-1065.

Sidekli, Sabri Et Al. "İlköğretim sosyal bilgiler öğretiminde “belgesel” kullanımının öğrencilerin ders başarısına etkisi," The Journal of Academic Social Science Studies International Journal of Social Science , vol.6, no.8, 1053-1065, 2013

Sidekli, Sabri Et Al. "İlköğretim sosyal bilgiler öğretiminde “belgesel” kullanımının öğrencilerin ders başarısına etkisi." The Journal of Academic Social Science Studies International Journal of Social Science , vol.6, no.8, pp.1053-1065, 2013

Sidekli, S. Et Al. (2013) . "İlköğretim sosyal bilgiler öğretiminde “belgesel” kullanımının öğrencilerin ders başarısına etkisi." The Journal of Academic Social Science Studies International Journal of Social Science , vol.6, no.8, pp.1053-1065.

@article{article, author={Sabri Sidekli Et Al. }, title={İlköğretim sosyal bilgiler öğretiminde “belgesel” kullanımının öğrencilerin ders başarısına etkisi}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies International Journal of Social Science}, year=2013, pages={1053-1065} }