B. NAMDAR And E. SALİH, "Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknoloji destekli argümantasyona yönelik görüşleri [Preservice science teachers' views of technology-supported argumentation]," Abant İzzet Baysal Üniversitesi EÄŸitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3, pp.1384-1410, 2017
NAMDAR, B. And SALİH, E. 2017. Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknoloji destekli argümantasyona yönelik görüşleri [Preservice science teachers' views of technology-supported argumentation]. Abant İzzet Baysal Üniversitesi EÄŸitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3 , 1384-1410.
NAMDAR, B., & SALİH, E., (2017). Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknoloji destekli argümantasyona yönelik görüşleri [Preservice science teachers' views of technology-supported argumentation]. Abant İzzet Baysal Üniversitesi EÄŸitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3, 1384-1410.
NAMDAR, BAHADIR, And ELİF SALİH. "Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknoloji destekli argümantasyona yönelik görüşleri [Preservice science teachers' views of technology-supported argumentation]," Abant İzzet Baysal Üniversitesi EÄŸitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3, 1384-1410, 2017
NAMDAR, BAHADIR And SALİH, ELİF. "Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknoloji destekli argümantasyona yönelik görüşleri [Preservice science teachers' views of technology-supported argumentation]." Abant İzzet Baysal Üniversitesi EÄŸitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3, pp.1384-1410, 2017
NAMDAR, B. And SALİH, E. (2017) . "Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknoloji destekli argümantasyona yönelik görüşleri [Preservice science teachers' views of technology-supported argumentation]." Abant İzzet Baysal Üniversitesi EÄŸitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3, pp.1384-1410.
@article{article, author={BAHADIR NAMDAR And author={ELİF SALİH}, title={Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknoloji destekli argümantasyona yönelik görüşleri [Preservice science teachers' views of technology-supported argumentation]}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi EÄŸitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={1384-1410} }