Atıf Formatları
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sözlü ve Yerel Tarih Uygulamalarının Öğrencilerde Farkındalık Oluşmasına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. Mert And A. Beldağ, "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sözlü ve Yerel Tarih Uygulamalarının Öğrencilerde Farkındalık Oluşmasına Etkisi," MILLI EGITIM , vol.48, pp.267-292, 2019

Mert, B. And Beldağ, A. 2019. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sözlü ve Yerel Tarih Uygulamalarının Öğrencilerde Farkındalık Oluşmasına Etkisi. MILLI EGITIM , vol.48 , 267-292.

Mert, B., & Beldağ, A., (2019). Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sözlü ve Yerel Tarih Uygulamalarının Öğrencilerde Farkındalık Oluşmasına Etkisi. MILLI EGITIM , vol.48, 267-292.

Mert, Büşra, And ADEM BELDAĞ. "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sözlü ve Yerel Tarih Uygulamalarının Öğrencilerde Farkındalık Oluşmasına Etkisi," MILLI EGITIM , vol.48, 267-292, 2019

Mert, Büşra And Beldağ, ADEM. "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sözlü ve Yerel Tarih Uygulamalarının Öğrencilerde Farkındalık Oluşmasına Etkisi." MILLI EGITIM , vol.48, pp.267-292, 2019

Mert, B. And Beldağ, A. (2019) . "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sözlü ve Yerel Tarih Uygulamalarının Öğrencilerde Farkındalık Oluşmasına Etkisi." MILLI EGITIM , vol.48, pp.267-292.

@article{article, author={Büşra Mert And author={ADEM BELDAĞ}, title={Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sözlü ve Yerel Tarih Uygulamalarının Öğrencilerde Farkındalık Oluşmasına Etkisi}, journal={MILLI EGITIM}, year=2019, pages={267-292} }