B. MERT And A. BELDAĞ, "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sözlü ve Yerel Tarih Uygulamalarının Öğrencilerde Farkındalık Oluşmasına Etkisi," Milli Eğitim Dergi , vol.48, pp.267-292, 2019
MERT, B. And BELDAĞ, A. 2019. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sözlü ve Yerel Tarih Uygulamalarının Öğrencilerde Farkındalık Oluşmasına Etkisi. Milli Eğitim Dergi , vol.48 , 267-292.
MERT, B., & BELDAĞ, A., (2019). Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sözlü ve Yerel Tarih Uygulamalarının Öğrencilerde Farkındalık Oluşmasına Etkisi. Milli Eğitim Dergi , vol.48, 267-292.
MERT, BÜŞRA, And ADEM BELDAĞ. "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sözlü ve Yerel Tarih Uygulamalarının Öğrencilerde Farkındalık Oluşmasına Etkisi," Milli Eğitim Dergi , vol.48, 267-292, 2019
MERT, BÜŞRA And BELDAĞ, ADEM. "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sözlü ve Yerel Tarih Uygulamalarının Öğrencilerde Farkındalık Oluşmasına Etkisi." Milli Eğitim Dergi , vol.48, pp.267-292, 2019
MERT, B. And BELDAĞ, A. (2019) . "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sözlü ve Yerel Tarih Uygulamalarının Öğrencilerde Farkındalık Oluşmasına Etkisi." Milli Eğitim Dergi , vol.48, pp.267-292.
@article{article, author={BÜŞRA MERT And author={ADEM BELDAĞ}, title={Sosyal Bilgiler Öğretiminde Sözlü ve Yerel Tarih Uygulamalarının Öğrencilerde Farkındalık Oluşmasına Etkisi}, journal={Milli Eğitim Dergi}, year=2019, pages={267-292} }