K. I. Çakıroğlu, "Müşteri Her Zaman Haklı Mıdır? Uygunsuz (Anormal / Sapkın) Tüketici Davranışları," In Tüketimin 1001 Hali - Duygu ve Mantığın Çekişmesinde Dağılan Amaçlar , İstanbul: Beta Books , 2019, pp.269-286.
Çakıroğlu, K. I. Müşteri Her Zaman Haklı Mıdır? Uygunsuz (Anormal / Sapkın) Tüketici Davranışları. 2019. In Tüketimin 1001 Hali - Duygu ve Mantığın Çekişmesinde Dağılan Amaçlar , Beta Books , İstanbul, 269-286.
Çakıroğlu, K. I., (2019). Müşteri Her Zaman Haklı Mıdır? Uygunsuz (Anormal / Sapkın) Tüketici Davranışları. Tüketimin 1001 Hali - Duygu ve Mantığın Çekişmesinde Dağılan Amaçlar (pp.269-286), İstanbul: Beta Books .
Çakıroğlu, KAMER. "Müşteri Her Zaman Haklı Mıdır? Uygunsuz (Anormal / Sapkın) Tüketici Davranışları." In Tüketimin 1001 Hali - Duygu ve Mantığın Çekişmesinde Dağılan Amaçlar , 269-286. İstanbul: Beta Books , 2019
Çakıroğlu, KAMER I. . "Müşteri Her Zaman Haklı Mıdır? Uygunsuz (Anormal / Sapkın) Tüketici Davranışları." Tüketimin 1001 Hali - Duygu ve Mantığın Çekişmesinde Dağılan Amaçlar , Beta Books , 2019, pp.269-286.
Çakıroğlu, K. I. (2019) "Müşteri Her Zaman Haklı Mıdır? Uygunsuz (Anormal / Sapkın) Tüketici Davranışları", Tüketimin 1001 Hali - Duygu ve Mantığın Çekişmesinde Dağılan Amaçlar . İstanbul: Beta Books .
@bookchapter{bookchapter, author ={KAMER ILGIN ÇAKIROĞLU}, chaptertitle={Müşteri Her Zaman Haklı Mıdır? Uygunsuz (Anormal / Sapkın) Tüketici Davranışları}, booktitle={ Tüketimin 1001 Hali - Duygu ve Mantığın Çekişmesinde Dağılan Amaçlar}, publisher={Beta Books }, city={İstanbul},year={2019} }