Atıf Formatları
İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Branşlarına Karşı Görüşleri ve Temel Fen Kavramlarını Anlama Düzeyleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. ÇEPNİ Et Al. , "İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Branşlarına Karşı Görüşleri ve Temel Fen Kavramlarını Anlama Düzeyleri," D.E.Ü. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, pp.91-100, 2004

ÇEPNİ, S. Et Al. 2004. İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Branşlarına Karşı Görüşleri ve Temel Fen Kavramlarını Anlama Düzeyleri. D.E.Ü. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15 , 91-100.

ÇEPNİ, S., KÜÇÜK, M., & AYVACI, H. Ş., (2004). İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Branşlarına Karşı Görüşleri ve Temel Fen Kavramlarını Anlama Düzeyleri. D.E.Ü. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, 91-100.

ÇEPNİ, SALİH, MEHMET KÜÇÜK, And HAKAN ŞEVKİ AYVACI. "İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Branşlarına Karşı Görüşleri ve Temel Fen Kavramlarını Anlama Düzeyleri," D.E.Ü. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, 91-100, 2004

ÇEPNİ, SALİH Et Al. "İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Branşlarına Karşı Görüşleri ve Temel Fen Kavramlarını Anlama Düzeyleri." D.E.Ü. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, pp.91-100, 2004

ÇEPNİ, S. KÜÇÜK, M. And AYVACI, H. Ş. (2004) . "İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Branşlarına Karşı Görüşleri ve Temel Fen Kavramlarını Anlama Düzeyleri." D.E.Ü. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, pp.91-100.

@article{article, author={SALİH ÇEPNİ Et Al. }, title={İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Branşlarına Karşı Görüşleri ve Temel Fen Kavramlarını Anlama Düzeyleri}, journal={D.E.Ü. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2004, pages={91-100} }