Y. BAKİ, "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Üstbiliş Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği," II. International Teacher Education And Accreditation Congress , Rize, Turkey, pp.58, 2018
BAKİ, Y. 2018. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Üstbiliş Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği. II. International Teacher Education And Accreditation Congress , (Rize, Turkey), 58.
BAKİ, Y., (2018). Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Üstbiliş Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği . II. International Teacher Education And Accreditation Congress (pp.58). Rize, Turkey
BAKİ, YASEMİN. "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Üstbiliş Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği," II. International Teacher Education And Accreditation Congress, Rize, Turkey, 2018
BAKİ, YASEMİN. "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Üstbiliş Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği." II. International Teacher Education And Accreditation Congress , Rize, Turkey, pp.58, 2018
BAKİ, Y. (2018) . "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Üstbiliş Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği." II. International Teacher Education And Accreditation Congress , Rize, Turkey, p.58.
@conferencepaper{conferencepaper, author={YASEMİN BAKİ}, title={Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Üstbiliş Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği}, congress name={II. International Teacher Education And Accreditation Congress}, city={Rize}, country={Turkey}, year={2018}, pages={58} }