U. IŞIK Et Al. , "Sporda Retro Pazarlama Uygulamalarının Yeniden Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi," ULUSLARARASI REKREASYON VE SPOR YÖNETİMİ KONGRESİ , 2018
IŞIK, U. Et Al. 2018. Sporda Retro Pazarlama Uygulamalarının Yeniden Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi. ULUSLARARASI REKREASYON VE SPOR YÖNETİMİ KONGRESİ .
IŞIK, U., KALKAVAN, A., DEMİREL, M., KAYHAN, R. F., & ÇAKIR, H. İ., (2018). Sporda Retro Pazarlama Uygulamalarının Yeniden Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi . ULUSLARARASI REKREASYON VE SPOR YÖNETİMİ KONGRESİ
IŞIK, UTKU Et Al. "Sporda Retro Pazarlama Uygulamalarının Yeniden Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi," ULUSLARARASI REKREASYON VE SPOR YÖNETİMİ KONGRESİ, 2018
IŞIK, UTKU Et Al. "Sporda Retro Pazarlama Uygulamalarının Yeniden Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi." ULUSLARARASI REKREASYON VE SPOR YÖNETİMİ KONGRESİ , 2018
IŞIK, U. Et Al. (2018) . "Sporda Retro Pazarlama Uygulamalarının Yeniden Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi." ULUSLARARASI REKREASYON VE SPOR YÖNETİMİ KONGRESİ .
@conferencepaper{conferencepaper, author={UTKU IŞIK Et Al. }, title={Sporda Retro Pazarlama Uygulamalarının Yeniden Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi}, congress name={ULUSLARARASI REKREASYON VE SPOR YÖNETİMİ KONGRESİ}, city={}, country={}, year={2018}}