Atıf Formatları
Tüketici Sosyal İhtiyaçlarının Marka Sadakati Oluşturma Üzerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

U. Erkuş And A. Öztürk, "Tüketici Sosyal İhtiyaçlarının Marka Sadakati Oluşturma Üzerine Etkisi," Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.12, no.2, pp.586-599, 2021

Erkuş, U. And Öztürk, A. 2021. Tüketici Sosyal İhtiyaçlarının Marka Sadakati Oluşturma Üzerine Etkisi. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.12, no.2 , 586-599.

Erkuş, U., & Öztürk, A., (2021). Tüketici Sosyal İhtiyaçlarının Marka Sadakati Oluşturma Üzerine Etkisi. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.12, no.2, 586-599.

Erkuş, UMUT, And ABDÜLKADİR ÖZTÜRK. "Tüketici Sosyal İhtiyaçlarının Marka Sadakati Oluşturma Üzerine Etkisi," Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.12, no.2, 586-599, 2021

Erkuş, UMUT And Öztürk, ABDÜLKADİR. "Tüketici Sosyal İhtiyaçlarının Marka Sadakati Oluşturma Üzerine Etkisi." Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.12, no.2, pp.586-599, 2021

Erkuş, U. And Öztürk, A. (2021) . "Tüketici Sosyal İhtiyaçlarının Marka Sadakati Oluşturma Üzerine Etkisi." Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.12, no.2, pp.586-599.

@article{article, author={UMUT ERKUŞ And author={ABDÜLKADİR ÖZTÜRK}, title={Tüketici Sosyal İhtiyaçlarının Marka Sadakati Oluşturma Üzerine Etkisi}, journal={Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi}, year=2021, pages={586-599} }