U. Erkuş And A. Öztürk, "Tüketici Sosyal İhtiyaçlarının Marka Sadakati Oluşturma Üzerine Etkisi," Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.12, no.2, pp.586-599, 2021
Erkuş, U. And Öztürk, A. 2021. Tüketici Sosyal İhtiyaçlarının Marka Sadakati Oluşturma Üzerine Etkisi. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.12, no.2 , 586-599.
Erkuş, U., & Öztürk, A., (2021). Tüketici Sosyal İhtiyaçlarının Marka Sadakati Oluşturma Üzerine Etkisi. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.12, no.2, 586-599.
Erkuş, UMUT, And ABDÜLKADİR ÖZTÜRK. "Tüketici Sosyal İhtiyaçlarının Marka Sadakati Oluşturma Üzerine Etkisi," Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.12, no.2, 586-599, 2021
Erkuş, UMUT And Öztürk, ABDÜLKADİR. "Tüketici Sosyal İhtiyaçlarının Marka Sadakati Oluşturma Üzerine Etkisi." Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.12, no.2, pp.586-599, 2021
Erkuş, U. And Öztürk, A. (2021) . "Tüketici Sosyal İhtiyaçlarının Marka Sadakati Oluşturma Üzerine Etkisi." Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.12, no.2, pp.586-599.
@article{article, author={UMUT ERKUŞ And author={ABDÜLKADİR ÖZTÜRK}, title={Tüketici Sosyal İhtiyaçlarının Marka Sadakati Oluşturma Üzerine Etkisi}, journal={Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi}, year=2021, pages={586-599} }