Atıf Formatları
İlkokul Öğretim Programlarında Yer Alan Çevre Eğitiminin UNESCO ve UNEP İlkelerine Göre Değerlendirilmesi: Türkiye-Kanada Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. TÜRKMEN, "İlkokul Öğretim Programlarında Yer Alan Çevre Eğitiminin UNESCO ve UNEP İlkelerine Göre Değerlendirilmesi: Türkiye-Kanada Örneği," Uluslararası Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi , İzmir, Turkey, pp.38, 2019

TÜRKMEN, N. 2019. İlkokul Öğretim Programlarında Yer Alan Çevre Eğitiminin UNESCO ve UNEP İlkelerine Göre Değerlendirilmesi: Türkiye-Kanada Örneği. Uluslararası Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi , (İzmir, Turkey), 38.

TÜRKMEN, N., (2019). İlkokul Öğretim Programlarında Yer Alan Çevre Eğitiminin UNESCO ve UNEP İlkelerine Göre Değerlendirilmesi: Türkiye-Kanada Örneği . Uluslararası Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi (pp.38). İzmir, Turkey

TÜRKMEN, NESRİN. "İlkokul Öğretim Programlarında Yer Alan Çevre Eğitiminin UNESCO ve UNEP İlkelerine Göre Değerlendirilmesi: Türkiye-Kanada Örneği," Uluslararası Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi, İzmir, Turkey, 2019

TÜRKMEN, NESRİN. "İlkokul Öğretim Programlarında Yer Alan Çevre Eğitiminin UNESCO ve UNEP İlkelerine Göre Değerlendirilmesi: Türkiye-Kanada Örneği." Uluslararası Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi , İzmir, Turkey, pp.38, 2019

TÜRKMEN, N. (2019) . "İlkokul Öğretim Programlarında Yer Alan Çevre Eğitiminin UNESCO ve UNEP İlkelerine Göre Değerlendirilmesi: Türkiye-Kanada Örneği." Uluslararası Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi , İzmir, Turkey, p.38.

@conferencepaper{conferencepaper, author={NESRİN SOYLU}, title={İlkokul Öğretim Programlarında Yer Alan Çevre Eğitiminin UNESCO ve UNEP İlkelerine Göre Değerlendirilmesi: Türkiye-Kanada Örneği}, congress name={Uluslararası Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2019}, pages={38} }