Atıf Formatları
İçsel Motivasyon Kaynaklarının (Dindarlık ve Özgecilik) Rasyonel Oy Verme ve Tüketici Tutumu Üzerindeki Etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. ÖZTÜRK KÜÇÜK And İ. T. TOKLU, "İçsel Motivasyon Kaynaklarının (Dindarlık ve Özgecilik) Rasyonel Oy Verme ve Tüketici Tutumu Üzerindeki Etkileri," M U Iktisadi ve Idari Bilimler Dergisi , vol.44, no.1, pp.1-19, 2022

ÖZTÜRK KÜÇÜK, H. And TOKLU, İ. T. 2022. İçsel Motivasyon Kaynaklarının (Dindarlık ve Özgecilik) Rasyonel Oy Verme ve Tüketici Tutumu Üzerindeki Etkileri. M U Iktisadi ve Idari Bilimler Dergisi , vol.44, no.1 , 1-19.

ÖZTÜRK KÜÇÜK, H., & TOKLU, İ. T., (2022). İçsel Motivasyon Kaynaklarının (Dindarlık ve Özgecilik) Rasyonel Oy Verme ve Tüketici Tutumu Üzerindeki Etkileri. M U Iktisadi ve Idari Bilimler Dergisi , vol.44, no.1, 1-19.

ÖZTÜRK KÜÇÜK, HİLAL, And İSMAİL TAMER TOKLU. "İçsel Motivasyon Kaynaklarının (Dindarlık ve Özgecilik) Rasyonel Oy Verme ve Tüketici Tutumu Üzerindeki Etkileri," M U Iktisadi ve Idari Bilimler Dergisi , vol.44, no.1, 1-19, 2022

ÖZTÜRK KÜÇÜK, HİLAL Ö. And TOKLU, İSMAİL T. . "İçsel Motivasyon Kaynaklarının (Dindarlık ve Özgecilik) Rasyonel Oy Verme ve Tüketici Tutumu Üzerindeki Etkileri." M U Iktisadi ve Idari Bilimler Dergisi , vol.44, no.1, pp.1-19, 2022

ÖZTÜRK KÜÇÜK, H. And TOKLU, İ. T. (2022) . "İçsel Motivasyon Kaynaklarının (Dindarlık ve Özgecilik) Rasyonel Oy Verme ve Tüketici Tutumu Üzerindeki Etkileri." M U Iktisadi ve Idari Bilimler Dergisi , vol.44, no.1, pp.1-19.

@article{article, author={HİLAL ÖZTÜRK KÜÇÜK And author={İSMAİL TAMER TOKLU}, title={İçsel Motivasyon Kaynaklarının (Dindarlık ve Özgecilik) Rasyonel Oy Verme ve Tüketici Tutumu Üzerindeki Etkileri}, journal={M U Iktisadi ve Idari Bilimler Dergisi}, year=2022, pages={1-19} }