Atıf Formatları
Matematik Öğretmenlerinin Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. AYGÜN And D. BARAN BULUT, "Matematik Öğretmenlerinin Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Görüşleri," Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3 , Afyon, Turkey, pp.405-406, 2017

AYGÜN, B. And BARAN BULUT, D. 2017. Matematik Öğretmenlerinin Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Görüşleri. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3 , (Afyon, Turkey), 405-406.

AYGÜN, B., & BARAN BULUT, D., (2017). Matematik Öğretmenlerinin Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Görüşleri . Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3 (pp.405-406). Afyon, Turkey

AYGÜN, BERNA, And DEMET BARAN BULUT. "Matematik Öğretmenlerinin Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Görüşleri," Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Afyon, Turkey, 2017

AYGÜN, BERNA And BARAN BULUT, DEMET B. . "Matematik Öğretmenlerinin Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Görüşleri." Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3 , Afyon, Turkey, pp.405-406, 2017

AYGÜN, B. And BARAN BULUT, D. (2017) . "Matematik Öğretmenlerinin Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Görüşleri." Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3 , Afyon, Turkey, pp.405-406.

@conferencepaper{conferencepaper, author={BERNA AYGÜN And author={DEMET BARAN BULUT}, title={Matematik Öğretmenlerinin Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Görüşleri}, congress name={Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3}, city={Afyon}, country={Turkey}, year={2017}, pages={405-406} }