Atıf Formatları
Çoklu Ortam Uygulamalarının Coğrafya Eğitiminde Kullanımının Yeri Ve Önemi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. TURAN And N. KARABACAK, "Çoklu Ortam Uygulamalarının Coğrafya Eğitiminde Kullanımının Yeri Ve Önemi," V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu , Sakarya, Turkey, pp.191-197, 2005

TURAN, İ. And KARABACAK, N. 2005. Çoklu Ortam Uygulamalarının Coğrafya Eğitiminde Kullanımının Yeri Ve Önemi. V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu , (Sakarya, Turkey), 191-197.

TURAN, İ., & KARABACAK, N., (2005). Çoklu Ortam Uygulamalarının Coğrafya Eğitiminde Kullanımının Yeri Ve Önemi . V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu (pp.191-197). Sakarya, Turkey

TURAN, İLHAN, And NERMİN KARABACAK. "Çoklu Ortam Uygulamalarının Coğrafya Eğitiminde Kullanımının Yeri Ve Önemi," V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya, Turkey, 2005

TURAN, İLHAN And KARABACAK, NERMİN. "Çoklu Ortam Uygulamalarının Coğrafya Eğitiminde Kullanımının Yeri Ve Önemi." V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu , Sakarya, Turkey, pp.191-197, 2005

TURAN, İ. And KARABACAK, N. (2005) . "Çoklu Ortam Uygulamalarının Coğrafya Eğitiminde Kullanımının Yeri Ve Önemi." V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu , Sakarya, Turkey, pp.191-197.

@conferencepaper{conferencepaper, author={İLHAN TURAN And author={NERMİN KARABACAK}, title={Çoklu Ortam Uygulamalarının Coğrafya Eğitiminde Kullanımının Yeri Ve Önemi}, congress name={V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu}, city={Sakarya}, country={Turkey}, year={2005}, pages={191-197} }