Atıf Formatları
6., 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin okuma tutumlarının Türkçe dersine ilişkin tutum üzerindekietkisinde cinsiyetin rolü: Bir yapısal eşitlik modellemesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. Baki, "6., 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin okuma tutumlarının Türkçe dersine ilişkin tutum üzerindekietkisinde cinsiyetin rolü: Bir yapısal eşitlik modellemesi," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.6, no.1, pp.238-259, 2018

Baki, Y. 2018. 6., 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin okuma tutumlarının Türkçe dersine ilişkin tutum üzerindekietkisinde cinsiyetin rolü: Bir yapısal eşitlik modellemesi. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.6, no.1 , 238-259.

Baki, Y., (2018). 6., 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin okuma tutumlarının Türkçe dersine ilişkin tutum üzerindekietkisinde cinsiyetin rolü: Bir yapısal eşitlik modellemesi. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.6, no.1, 238-259.

Baki, YASEMİN. "6., 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin okuma tutumlarının Türkçe dersine ilişkin tutum üzerindekietkisinde cinsiyetin rolü: Bir yapısal eşitlik modellemesi," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.6, no.1, 238-259, 2018

Baki, YASEMİN. "6., 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin okuma tutumlarının Türkçe dersine ilişkin tutum üzerindekietkisinde cinsiyetin rolü: Bir yapısal eşitlik modellemesi." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.6, no.1, pp.238-259, 2018

Baki, Y. (2018) . "6., 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin okuma tutumlarının Türkçe dersine ilişkin tutum üzerindekietkisinde cinsiyetin rolü: Bir yapısal eşitlik modellemesi." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.6, no.1, pp.238-259.

@article{article, author={YASEMİN BAKİ}, title={6., 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin okuma tutumlarının Türkçe dersine ilişkin tutum üzerindekietkisinde cinsiyetin rolü: Bir yapısal eşitlik modellemesi}, journal={Ana Dili Eğitimi Dergisi}, year=2018, pages={238-259} }