Atıf Formatları
Öğrencilerin Kavram Yanılgılarını Gidermeye Yönelik Örnek Bir Etkinlik Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. YILDIRIM Et Al. , "Öğrencilerin Kavram Yanılgılarını Gidermeye Yönelik Örnek Bir Etkinlik Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi," EDU 7 , vol.2, no.4, pp.38-71, 2007

YILDIRIM, N. Et Al. 2007. Öğrencilerin Kavram Yanılgılarını Gidermeye Yönelik Örnek Bir Etkinlik Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi. EDU 7 , vol.2, no.4 , 38-71.

YILDIRIM, N., ER NAS, S., Şenel, T., & AYAS, A., (2007). Öğrencilerin Kavram Yanılgılarını Gidermeye Yönelik Örnek Bir Etkinlik Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi. EDU 7 , vol.2, no.4, 38-71.

YILDIRIM, NAGİHAN Et Al. "Öğrencilerin Kavram Yanılgılarını Gidermeye Yönelik Örnek Bir Etkinlik Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi," EDU 7 , vol.2, no.4, 38-71, 2007

YILDIRIM, NAGİHAN Et Al. "Öğrencilerin Kavram Yanılgılarını Gidermeye Yönelik Örnek Bir Etkinlik Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi." EDU 7 , vol.2, no.4, pp.38-71, 2007

YILDIRIM, N. Et Al. (2007) . "Öğrencilerin Kavram Yanılgılarını Gidermeye Yönelik Örnek Bir Etkinlik Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi." EDU 7 , vol.2, no.4, pp.38-71.

@article{article, author={NAGİHAN YILDIRIM Et Al. }, title={Öğrencilerin Kavram Yanılgılarını Gidermeye Yönelik Örnek Bir Etkinlik Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi}, journal={EDU 7}, year=2007, pages={38-71} }