Atıf Formatları
İbn Haldun’un Eğitim Anlayişinin Değerler Eğitimi Bağlaminda Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. TURAN, "İbn Haldun’un Eğitim Anlayişinin Değerler Eğitimi Bağlaminda Değerlendirilmesi," II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , Rize, Turkey, pp.209-2013, 2018

TURAN, İ. 2018. İbn Haldun’un Eğitim Anlayişinin Değerler Eğitimi Bağlaminda Değerlendirilmesi. II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , (Rize, Turkey), 209-2013.

TURAN, İ., (2018). İbn Haldun’un Eğitim Anlayişinin Değerler Eğitimi Bağlaminda Değerlendirilmesi . II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (pp.209-2013). Rize, Turkey

TURAN, İLHAN. "İbn Haldun’un Eğitim Anlayişinin Değerler Eğitimi Bağlaminda Değerlendirilmesi," II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Turkey, 2018

TURAN, İLHAN. "İbn Haldun’un Eğitim Anlayişinin Değerler Eğitimi Bağlaminda Değerlendirilmesi." II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , Rize, Turkey, pp.209-2013, 2018

TURAN, İ. (2018) . "İbn Haldun’un Eğitim Anlayişinin Değerler Eğitimi Bağlaminda Değerlendirilmesi." II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , Rize, Turkey, pp.209-2013.

@conferencepaper{conferencepaper, author={İLHAN TURAN}, title={İbn Haldun’un Eğitim Anlayişinin Değerler Eğitimi Bağlaminda Değerlendirilmesi}, congress name={II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi}, city={Rize}, country={Turkey}, year={2018}, pages={209-2013} }