Atıf Formatları
Türkçe Öğretiminde Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Kullanımı Üzerine Bir İnceleme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. AKTAŞ And B. BAYRAM, "Türkçe Öğretiminde Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Kullanımı Üzerine Bir İnceleme," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.22, no.3, pp.1401-1414, 2018

AKTAŞ, E. And BAYRAM, B. 2018. Türkçe Öğretiminde Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Kullanımı Üzerine Bir İnceleme. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.22, no.3 , 1401-1414.

AKTAŞ, E., & BAYRAM, B., (2018). Türkçe Öğretiminde Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Kullanımı Üzerine Bir İnceleme. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.22, no.3, 1401-1414.

AKTAŞ, ELİF, And BORA BAYRAM. "Türkçe Öğretiminde Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Kullanımı Üzerine Bir İnceleme," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.22, no.3, 1401-1414, 2018

AKTAŞ, ELİF And BAYRAM, BORA. "Türkçe Öğretiminde Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Kullanımı Üzerine Bir İnceleme." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.22, no.3, pp.1401-1414, 2018

AKTAŞ, E. And BAYRAM, B. (2018) . "Türkçe Öğretiminde Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Kullanımı Üzerine Bir İnceleme." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.22, no.3, pp.1401-1414.

@article{article, author={ELİF AKTAŞ And author={BORA BAYRAM}, title={Türkçe Öğretiminde Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Kullanımı Üzerine Bir İnceleme}, journal={Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2018, pages={1401-1414} }