R. GÜRBÜZ Et Al. , "Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Etkinliklerin Kavramsal Öğrenmeye Etkisi Tam Sayılarda Dört İşlem Örneği," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.7, no.2, pp.237-259, 2009
GÜRBÜZ, R. Et Al. 2009. Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Etkinliklerin Kavramsal Öğrenmeye Etkisi Tam Sayılarda Dört İşlem Örneği. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.7, no.2 , 237-259.
GÜRBÜZ, R., BAKİ, A., ÜNAL, S., & ATASOY, E., (2009). Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Etkinliklerin Kavramsal Öğrenmeye Etkisi Tam Sayılarda Dört İşlem Örneği. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.7, no.2, 237-259.
GÜRBÜZ, RAMAZAN Et Al. "Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Etkinliklerin Kavramsal Öğrenmeye Etkisi Tam Sayılarda Dört İşlem Örneği," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.7, no.2, 237-259, 2009
GÜRBÜZ, RAMAZAN Et Al. "Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Etkinliklerin Kavramsal Öğrenmeye Etkisi Tam Sayılarda Dört İşlem Örneği." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.7, no.2, pp.237-259, 2009
GÜRBÜZ, R. Et Al. (2009) . "Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Etkinliklerin Kavramsal Öğrenmeye Etkisi Tam Sayılarda Dört İşlem Örneği." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.7, no.2, pp.237-259.
@article{article, author={RAMAZAN GÜRBÜZ Et Al. }, title={Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Etkinliklerin Kavramsal Öğrenmeye Etkisi Tam Sayılarda Dört İşlem Örneği}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2009, pages={237-259} }