G. Kalender And A. Öztürk, "Çevrimiçi Müşteri Deneyiminin Çevrimiçi Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi," Current perspectives in social sciences (Online) , vol.29, no.1, pp.120-132, 2025
Kalender, G. And Öztürk, A. 2025. Çevrimiçi Müşteri Deneyiminin Çevrimiçi Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi. Current perspectives in social sciences (Online) , vol.29, no.1 , 120-132.
Kalender, G., & Öztürk, A., (2025). Çevrimiçi Müşteri Deneyiminin Çevrimiçi Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi. Current perspectives in social sciences (Online) , vol.29, no.1, 120-132.
Kalender, Gülşah, And ABDÜLKADİR ÖZTÜRK. "Çevrimiçi Müşteri Deneyiminin Çevrimiçi Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi," Current perspectives in social sciences (Online) , vol.29, no.1, 120-132, 2025
Kalender, Gülşah And Öztürk, ABDÜLKADİR. "Çevrimiçi Müşteri Deneyiminin Çevrimiçi Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi." Current perspectives in social sciences (Online) , vol.29, no.1, pp.120-132, 2025
Kalender, G. And Öztürk, A. (2025) . "Çevrimiçi Müşteri Deneyiminin Çevrimiçi Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi." Current perspectives in social sciences (Online) , vol.29, no.1, pp.120-132.
@article{article, author={Gülşah Kalender And author={ABDÜLKADİR ÖZTÜRK}, title={Çevrimiçi Müşteri Deneyiminin Çevrimiçi Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi}, journal={Current perspectives in social sciences (Online)}, year=2025, pages={120-132} }