H. DEMİR And T. OKAN, "İçsel Pazarlamanın Örgütsel Bağlılık ve İş Tatminine Etkisi," HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.26, no.2, pp.162-180, 2008
DEMİR, H. And OKAN, T. 2008. İçsel Pazarlamanın Örgütsel Bağlılık ve İş Tatminine Etkisi. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.26, no.2 , 162-180.
DEMİR, H., & OKAN, T., (2008). İçsel Pazarlamanın Örgütsel Bağlılık ve İş Tatminine Etkisi. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.26, no.2, 162-180.
DEMİR, HALİS, And TARHAN OKAN. "İçsel Pazarlamanın Örgütsel Bağlılık ve İş Tatminine Etkisi," HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.26, no.2, 162-180, 2008
DEMİR, HALİS And OKAN, TARHAN. "İçsel Pazarlamanın Örgütsel Bağlılık ve İş Tatminine Etkisi." HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.26, no.2, pp.162-180, 2008
DEMİR, H. And OKAN, T. (2008) . "İçsel Pazarlamanın Örgütsel Bağlılık ve İş Tatminine Etkisi." HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.26, no.2, pp.162-180.
@article{article, author={HALİS DEMİR And author={TARHAN OKAN}, title={İçsel Pazarlamanın Örgütsel Bağlılık ve İş Tatminine Etkisi}, journal={HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2008, pages={162-180} }