Atıf Formatları
Ortaokul Öğrencilerinin Sürtünme ve Sürtünme Kuvveti Konusundaki Kavramsal Anlamalarının ve Zihinsel Modellerinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. TEKBIYIK, "Ortaokul Öğrencilerinin Sürtünme ve Sürtünme Kuvveti Konusundaki Kavramsal Anlamalarının ve Zihinsel Modellerinin İncelenmesi," 2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, pp.203, 2015

TEKBIYIK, A. 2015. Ortaokul Öğrencilerinin Sürtünme ve Sürtünme Kuvveti Konusundaki Kavramsal Anlamalarının ve Zihinsel Modellerinin İncelenmesi. 2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , (Ankara, Turkey), 203.

TEKBIYIK, A., (2015). Ortaokul Öğrencilerinin Sürtünme ve Sürtünme Kuvveti Konusundaki Kavramsal Anlamalarının ve Zihinsel Modellerinin İncelenmesi . 2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (pp.203). Ankara, Turkey

TEKBIYIK, AHMET. "Ortaokul Öğrencilerinin Sürtünme ve Sürtünme Kuvveti Konusundaki Kavramsal Anlamalarının ve Zihinsel Modellerinin İncelenmesi," 2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 2015

TEKBIYIK, AHMET. "Ortaokul Öğrencilerinin Sürtünme ve Sürtünme Kuvveti Konusundaki Kavramsal Anlamalarının ve Zihinsel Modellerinin İncelenmesi." 2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, pp.203, 2015

TEKBIYIK, A. (2015) . "Ortaokul Öğrencilerinin Sürtünme ve Sürtünme Kuvveti Konusundaki Kavramsal Anlamalarının ve Zihinsel Modellerinin İncelenmesi." 2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, p.203.

@conferencepaper{conferencepaper, author={AHMET TEKBIYIK}, title={Ortaokul Öğrencilerinin Sürtünme ve Sürtünme Kuvveti Konusundaki Kavramsal Anlamalarının ve Zihinsel Modellerinin İncelenmesi}, congress name={2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2015}, pages={203} }