Atıf Formatları
Bankalarda Teknoloji Yoğun Finansal Ürünlerin Kullanılmasında Müşteri Özelliklerinin Rolü
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Karakaya And O. Karamustafa, "Bankalarda Teknoloji Yoğun Finansal Ürünlerin Kullanılmasında Müşteri Özelliklerinin Rolü," Active Bankacılık ve Finans Dergisi , no.38, pp.1-6, 2004

Karakaya, A. And Karamustafa, O. 2004. Bankalarda Teknoloji Yoğun Finansal Ürünlerin Kullanılmasında Müşteri Özelliklerinin Rolü. Active Bankacılık ve Finans Dergisi , no.38 , 1-6.

Karakaya, A., & Karamustafa, O., (2004). Bankalarda Teknoloji Yoğun Finansal Ürünlerin Kullanılmasında Müşteri Özelliklerinin Rolü. Active Bankacılık ve Finans Dergisi , no.38, 1-6.

Karakaya, AYKUT, And OSMAN KARAMUSTAFA. "Bankalarda Teknoloji Yoğun Finansal Ürünlerin Kullanılmasında Müşteri Özelliklerinin Rolü," Active Bankacılık ve Finans Dergisi , no.38, 1-6, 2004

Karakaya, AYKUT And Karamustafa, OSMAN. "Bankalarda Teknoloji Yoğun Finansal Ürünlerin Kullanılmasında Müşteri Özelliklerinin Rolü." Active Bankacılık ve Finans Dergisi , no.38, pp.1-6, 2004

Karakaya, A. And Karamustafa, O. (2004) . "Bankalarda Teknoloji Yoğun Finansal Ürünlerin Kullanılmasında Müşteri Özelliklerinin Rolü." Active Bankacılık ve Finans Dergisi , no.38, pp.1-6.

@article{article, author={AYKUT KARAKAYA And author={OSMAN KARAMUSTAFA}, title={Bankalarda Teknoloji Yoğun Finansal Ürünlerin Kullanılmasında Müşteri Özelliklerinin Rolü}, journal={Active Bankacılık ve Finans Dergisi}, year=2004, pages={1-6} }