Atıf Formatları
Sınıf Öğretmenlerinin Yapay Zekâya Yönelik Algıları Ve Sınıf İçi Uygulamaları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. N. Koç And S. Türkmen Çınar, "Classroom teachers' perceptions of artificial ıntelligence and their classroom practices," Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-IV , Ankara, Turkey, pp.1, 2024

Koç, N. N. And Türkmen Çınar, S. 2024. Classroom teachers' perceptions of artificial ıntelligence and their classroom practices. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-IV , (Ankara, Turkey), 1.

Koç, N. N., & Türkmen Çınar, S., (2024). Classroom teachers' perceptions of artificial ıntelligence and their classroom practices . Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-IV (pp.1). Ankara, Turkey

Koç, Nisa, And SARE TÜRKMEN ÇINAR. "Classroom teachers' perceptions of artificial ıntelligence and their classroom practices," Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-IV, Ankara, Turkey, 2024

Koç, Nisa N. And Türkmen Çınar, SARE T. . "Classroom teachers' perceptions of artificial ıntelligence and their classroom practices." Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-IV , Ankara, Turkey, pp.1, 2024

Koç, N. N. And Türkmen Çınar, S. (2024) . "Classroom teachers' perceptions of artificial ıntelligence and their classroom practices." Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-IV , Ankara, Turkey, p.1.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Nisa Nur Koç And author={SARE TÜRKMEN ÇINAR}, title={Classroom teachers' perceptions of artificial ıntelligence and their classroom practices}, congress name={Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-IV}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2024}, pages={1} }