Atıf Formatları
Sosyal Bilgiler Dersinde Kanıt Kullanma Zaman ve Kronolojiyi Algılama ve MekanıAlgılama Becerilerinin Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. SEYHAN, "Sosyal Bilgiler Dersinde Kanıt Kullanma Zaman ve Kronolojiyi Algılama ve MekanıAlgılama Becerilerinin Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri," 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Ankara, Turkey, 2018

SEYHAN, A. 2018. Sosyal Bilgiler Dersinde Kanıt Kullanma Zaman ve Kronolojiyi Algılama ve MekanıAlgılama Becerilerinin Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Ankara, Turkey).

SEYHAN, A., (2018). Sosyal Bilgiler Dersinde Kanıt Kullanma Zaman ve Kronolojiyi Algılama ve MekanıAlgılama Becerilerinin Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri . 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Turkey

SEYHAN, AYŞE. "Sosyal Bilgiler Dersinde Kanıt Kullanma Zaman ve Kronolojiyi Algılama ve MekanıAlgılama Becerilerinin Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri," 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Turkey, 2018

SEYHAN, AYŞE. "Sosyal Bilgiler Dersinde Kanıt Kullanma Zaman ve Kronolojiyi Algılama ve MekanıAlgılama Becerilerinin Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri." 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Ankara, Turkey, 2018

SEYHAN, A. (2018) . "Sosyal Bilgiler Dersinde Kanıt Kullanma Zaman ve Kronolojiyi Algılama ve MekanıAlgılama Becerilerinin Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri." 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Ankara, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={AYŞE SEYHAN}, title={Sosyal Bilgiler Dersinde Kanıt Kullanma Zaman ve Kronolojiyi Algılama ve MekanıAlgılama Becerilerinin Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri}, congress name={17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2018}}