S. Kulaksız And G. Bilgin Turna, "Türk Tüketicilerin Amerikan Markalarına Yönelik Memnuniyet ve Etnosentrizm Düzeyleri," In Insac World Social and Education Sciences , Ankara: Gece kitaplığı, 2022, pp.79-117.
Kulaksız, S. And Bilgin Turna, G. Türk Tüketicilerin Amerikan Markalarına Yönelik Memnuniyet ve Etnosentrizm Düzeyleri. 2022. In Insac World Social and Education Sciences , Gece kitaplığı, Ankara, 79-117.
Kulaksız, S., & Bilgin Turna, G., (2022). Türk Tüketicilerin Amerikan Markalarına Yönelik Memnuniyet ve Etnosentrizm Düzeyleri. Insac World Social and Education Sciences (pp.79-117), Ankara: Gece kitaplığı.
Kulaksız, Semra, And GÜLÇİN BİLGİN TURNA. "Türk Tüketicilerin Amerikan Markalarına Yönelik Memnuniyet ve Etnosentrizm Düzeyleri." In Insac World Social and Education Sciences , 79-117. Ankara: Gece kitaplığı, 2022
Kulaksız, Semra And Bilgin Turna, GÜLÇİN B. . "Türk Tüketicilerin Amerikan Markalarına Yönelik Memnuniyet ve Etnosentrizm Düzeyleri." Insac World Social and Education Sciences , Gece kitaplığı, 2022, pp.79-117.
Kulaksız, S. And Bilgin Turna, G. (2022) "Türk Tüketicilerin Amerikan Markalarına Yönelik Memnuniyet ve Etnosentrizm Düzeyleri", Insac World Social and Education Sciences . Ankara: Gece kitaplığı.
@bookchapter{bookchapter, author ={Semra Kulaksız And author ={GÜLÇİN BİLGİN TURNA}, chaptertitle={Türk Tüketicilerin Amerikan Markalarına Yönelik Memnuniyet ve Etnosentrizm Düzeyleri}, booktitle={ Insac World Social and Education Sciences}, publisher={Gece kitaplığı}, city={Ankara},year={2022} }