M. KOÇAN And E. YILDIZ, "Evaluation of Consumer Complaints: A Case Study Using MAXQDA 2020 Data Analysis Software," Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.266-289, 2024
KOÇAN, M. And YILDIZ, E. 2024. Evaluation of Consumer Complaints: A Case Study Using MAXQDA 2020 Data Analysis Software. Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1 , 266-289.
KOÇAN, M., & YILDIZ, E., (2024). Evaluation of Consumer Complaints: A Case Study Using MAXQDA 2020 Data Analysis Software. Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, 266-289.
KOÇAN, MAHMUT, And Emel YILDIZ. "Evaluation of Consumer Complaints: A Case Study Using MAXQDA 2020 Data Analysis Software," Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, 266-289, 2024
KOÇAN, MAHMUT And YILDIZ, Emel. "Evaluation of Consumer Complaints: A Case Study Using MAXQDA 2020 Data Analysis Software." Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.266-289, 2024
KOÇAN, M. And YILDIZ, E. (2024) . "Evaluation of Consumer Complaints: A Case Study Using MAXQDA 2020 Data Analysis Software." Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.266-289.
@article{article, author={MAHMUT KOÇAN And author={Emel YILDIZ}, title={Evaluation of Consumer Complaints: A Case Study Using MAXQDA 2020 Data Analysis Software}, journal={Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2024, pages={266-289} }