Atıf Formatları
En Çok Oynanan Mobil Oyunların Dijital Beceriler ve Riskler Açısından İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. Göksu Et Al. , "En Çok Oynanan Mobil Oyunların Dijital Beceriler ve Riskler Açısından İncelenmesi," International Child and Information Safety Congress ”Dijital Games” , Ankara, Turkey, 2018

Göksu, İ. Et Al. 2018. En Çok Oynanan Mobil Oyunların Dijital Beceriler ve Riskler Açısından İncelenmesi. International Child and Information Safety Congress ”Dijital Games” , (Ankara, Turkey).

Göksu, İ., Kurşun, E., Aslan, A., Turgut, Y. E., & Yıldırım, Ö., (2018). En Çok Oynanan Mobil Oyunların Dijital Beceriler ve Riskler Açısından İncelenmesi . International Child and Information Safety Congress ”Dijital Games”, Ankara, Turkey

Göksu, İdris Et Al. "En Çok Oynanan Mobil Oyunların Dijital Beceriler ve Riskler Açısından İncelenmesi," International Child and Information Safety Congress ”Dijital Games”, Ankara, Turkey, 2018

Göksu, İdris Et Al. "En Çok Oynanan Mobil Oyunların Dijital Beceriler ve Riskler Açısından İncelenmesi." International Child and Information Safety Congress ”Dijital Games” , Ankara, Turkey, 2018

Göksu, İ. Et Al. (2018) . "En Çok Oynanan Mobil Oyunların Dijital Beceriler ve Riskler Açısından İncelenmesi." International Child and Information Safety Congress ”Dijital Games” , Ankara, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={İdris Göksu Et Al. }, title={En Çok Oynanan Mobil Oyunların Dijital Beceriler ve Riskler Açısından İncelenmesi}, congress name={International Child and Information Safety Congress ”Dijital Games”}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2018}}