G. BERBER And A. ÖZTÜRK, "Yeşil Pazarlama Çalışmalarının Tüketiciler ve İşletmeler Açısından Değerlendirilmesi Üzerine Bir İçerik Analizi," JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , vol.12, no.5, pp.2687-2707, 2023
BERBER, G. And ÖZTÜRK, A. 2023. Yeşil Pazarlama Çalışmalarının Tüketiciler ve İşletmeler Açısından Değerlendirilmesi Üzerine Bir İçerik Analizi. JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , vol.12, no.5 , 2687-2707.
BERBER, G., & ÖZTÜRK, A., (2023). Yeşil Pazarlama Çalışmalarının Tüketiciler ve İşletmeler Açısından Değerlendirilmesi Üzerine Bir İçerik Analizi. JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , vol.12, no.5, 2687-2707.
BERBER, GİZEM, And ABDÜLKADİR ÖZTÜRK. "Yeşil Pazarlama Çalışmalarının Tüketiciler ve İşletmeler Açısından Değerlendirilmesi Üzerine Bir İçerik Analizi," JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , vol.12, no.5, 2687-2707, 2023
BERBER, GİZEM And ÖZTÜRK, ABDÜLKADİR. "Yeşil Pazarlama Çalışmalarının Tüketiciler ve İşletmeler Açısından Değerlendirilmesi Üzerine Bir İçerik Analizi." JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , vol.12, no.5, pp.2687-2707, 2023
BERBER, G. And ÖZTÜRK, A. (2023) . "Yeşil Pazarlama Çalışmalarının Tüketiciler ve İşletmeler Açısından Değerlendirilmesi Üzerine Bir İçerik Analizi." JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , vol.12, no.5, pp.2687-2707.
@article{article, author={GİZEM BERBER And author={ABDÜLKADİR ÖZTÜRK}, title={Yeşil Pazarlama Çalışmalarının Tüketiciler ve İşletmeler Açısından Değerlendirilmesi Üzerine Bir İçerik Analizi}, journal={JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES}, year=2023, pages={2687-2707} }