E. AKTAŞ And A. O. ÇANKAL, "Akıcı Okuma Stratejilerinin 4. Sınıf Türkçe Derslerinde Okuduğunu Anlama Becerisine ve Okuma Motivasyonuna Etkisi," Journal of World of Turks , vol.10, no.10, pp.58-88, 2019
AKTAŞ, E. And ÇANKAL, A. O. 2019. Akıcı Okuma Stratejilerinin 4. Sınıf Türkçe Derslerinde Okuduğunu Anlama Becerisine ve Okuma Motivasyonuna Etkisi. Journal of World of Turks , vol.10, no.10 , 58-88.
AKTAŞ, E., & ÇANKAL, A. O., (2019). Akıcı Okuma Stratejilerinin 4. Sınıf Türkçe Derslerinde Okuduğunu Anlama Becerisine ve Okuma Motivasyonuna Etkisi. Journal of World of Turks , vol.10, no.10, 58-88.
AKTAŞ, ELİF, And AHMET OSMAN ÇANKAL. "Akıcı Okuma Stratejilerinin 4. Sınıf Türkçe Derslerinde Okuduğunu Anlama Becerisine ve Okuma Motivasyonuna Etkisi," Journal of World of Turks , vol.10, no.10, 58-88, 2019
AKTAŞ, ELİF And ÇANKAL, AHMET O. . "Akıcı Okuma Stratejilerinin 4. Sınıf Türkçe Derslerinde Okuduğunu Anlama Becerisine ve Okuma Motivasyonuna Etkisi." Journal of World of Turks , vol.10, no.10, pp.58-88, 2019
AKTAŞ, E. And ÇANKAL, A. O. (2019) . "Akıcı Okuma Stratejilerinin 4. Sınıf Türkçe Derslerinde Okuduğunu Anlama Becerisine ve Okuma Motivasyonuna Etkisi." Journal of World of Turks , vol.10, no.10, pp.58-88.
@article{article, author={ELİF AKTAŞ And author={AHMET OSMAN ÇANKAL}, title={Akıcı Okuma Stratejilerinin 4. Sınıf Türkçe Derslerinde Okuduğunu Anlama Becerisine ve Okuma Motivasyonuna Etkisi}, journal={Journal of World of Turks}, year=2019, pages={58-88} }