M. S. Akın And A. Öztürk, "Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim (E-wom) Katılımının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Sosyal Ticaret Örneği," Uluslararası Ekonomi ve Yenilik Dergisi , vol.9, no.2, pp.231-249, 2023
Akın, M. S. And Öztürk, A. 2023. Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim (E-wom) Katılımının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Sosyal Ticaret Örneği. Uluslararası Ekonomi ve Yenilik Dergisi , vol.9, no.2 , 231-249.
Akın, M. S., & Öztürk, A., (2023). Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim (E-wom) Katılımının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Sosyal Ticaret Örneği. Uluslararası Ekonomi ve Yenilik Dergisi , vol.9, no.2, 231-249.
Akın, Mustafa, And ABDÜLKADİR ÖZTÜRK. "Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim (E-wom) Katılımının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Sosyal Ticaret Örneği," Uluslararası Ekonomi ve Yenilik Dergisi , vol.9, no.2, 231-249, 2023
Akın, Mustafa S. And Öztürk, ABDÜLKADİR. "Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim (E-wom) Katılımının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Sosyal Ticaret Örneği." Uluslararası Ekonomi ve Yenilik Dergisi , vol.9, no.2, pp.231-249, 2023
Akın, M. S. And Öztürk, A. (2023) . "Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim (E-wom) Katılımının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Sosyal Ticaret Örneği." Uluslararası Ekonomi ve Yenilik Dergisi , vol.9, no.2, pp.231-249.
@article{article, author={Mustafa Said Akın And author={ABDÜLKADİR ÖZTÜRK}, title={Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim (E-wom) Katılımının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Sosyal Ticaret Örneği}, journal={Uluslararası Ekonomi ve Yenilik Dergisi}, year=2023, pages={231-249} }