E. ATASOY Et Al. , "Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stilleri İle Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişki," 26th International Conference on Educational Sciences (ICES) , Antalya, Turkey, pp.2111-2113, 2017
ATASOY, E. Et Al. 2017. Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stilleri İle Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişki. 26th International Conference on Educational Sciences (ICES) , (Antalya, Turkey), 2111-2113.
ATASOY, E., KONYALIHATİPOĞLU, M. E., YANGIN, S., & TOLU, H., (2017). Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stilleri İle Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişki . 26th International Conference on Educational Sciences (ICES) (pp.2111-2113). Antalya, Turkey
ATASOY, ERCAN Et Al. "Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stilleri İle Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişki," 26th International Conference on Educational Sciences (ICES), Antalya, Turkey, 2017
ATASOY, ERCAN Et Al. "Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stilleri İle Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişki." 26th International Conference on Educational Sciences (ICES) , Antalya, Turkey, pp.2111-2113, 2017
ATASOY, E. Et Al. (2017) . "Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stilleri İle Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişki." 26th International Conference on Educational Sciences (ICES) , Antalya, Turkey, pp.2111-2113.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ERCAN ATASOY Et Al. }, title={Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stilleri İle Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişki}, congress name={26th International Conference on Educational Sciences (ICES)}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2017}, pages={2111-2113} }