Atıf Formatları
Reklamlardaki Sevimli Karakter İlgisinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. ÖZTÜRK Et Al. , "Reklamlardaki Sevimli Karakter İlgisinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi," Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.2, pp.569-582, 2022

ÖZTÜRK, A. Et Al. 2022. Reklamlardaki Sevimli Karakter İlgisinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.2 , 569-582.

ÖZTÜRK, A., AKIN, M. S., & KIRMIZIKAYA, A., (2022). Reklamlardaki Sevimli Karakter İlgisinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.2, 569-582.

ÖZTÜRK, ABDÜLKADİR, Mustafa Said AKIN, And Arif KIRMIZIKAYA. "Reklamlardaki Sevimli Karakter İlgisinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi," Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.2, 569-582, 2022

ÖZTÜRK, ABDÜLKADİR Et Al. "Reklamlardaki Sevimli Karakter İlgisinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi." Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.2, pp.569-582, 2022

ÖZTÜRK, A. AKIN, M. S. And KIRMIZIKAYA, A. (2022) . "Reklamlardaki Sevimli Karakter İlgisinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi." Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.2, pp.569-582.

@article{article, author={ABDÜLKADİR ÖZTÜRK Et Al. }, title={Reklamlardaki Sevimli Karakter İlgisinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi}, journal={Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2022, pages={569-582} }