A. ÖZTÜRK Et Al. , "Reklamlardaki Sevimli Karakter İlgisinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi," Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.2, pp.569-582, 2022
ÖZTÜRK, A. Et Al. 2022. Reklamlardaki Sevimli Karakter İlgisinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.2 , 569-582.
ÖZTÜRK, A., AKIN, M. S., & KIRMIZIKAYA, A., (2022). Reklamlardaki Sevimli Karakter İlgisinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.2, 569-582.
ÖZTÜRK, ABDÜLKADİR, Mustafa Said AKIN, And Arif KIRMIZIKAYA. "Reklamlardaki Sevimli Karakter İlgisinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi," Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.2, 569-582, 2022
ÖZTÜRK, ABDÜLKADİR Et Al. "Reklamlardaki Sevimli Karakter İlgisinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi." Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.2, pp.569-582, 2022
ÖZTÜRK, A. AKIN, M. S. And KIRMIZIKAYA, A. (2022) . "Reklamlardaki Sevimli Karakter İlgisinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi." Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.24, no.2, pp.569-582.
@article{article, author={ABDÜLKADİR ÖZTÜRK Et Al. }, title={Reklamlardaki Sevimli Karakter İlgisinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi}, journal={Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2022, pages={569-582} }