E. AYSEN Et Al. , "Üniversitelerin Marka Kişiliği Algısının Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.4, pp.182-204, 2012
AYSEN, E. Et Al. 2012. Üniversitelerin Marka Kişiliği Algısının Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.4 , 182-204.
AYSEN, E., YAYLI, A., & Helvacı, E., (2012). Üniversitelerin Marka Kişiliği Algısının Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.4, 182-204.
AYSEN, ESİN, ALİ YAYLI, And E Helvacı. "Üniversitelerin Marka Kişiliği Algısının Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.4, 182-204, 2012
AYSEN, ESİN Et Al. "Üniversitelerin Marka Kişiliği Algısının Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.4, pp.182-204, 2012
AYSEN, E. YAYLI, A. And Helvacı, E. (2012) . "Üniversitelerin Marka Kişiliği Algısının Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.4, pp.182-204.
@article{article, author={ESİN AYSEN Et Al. }, title={Üniversitelerin Marka Kişiliği Algısının Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2012, pages={182-204} }