E. GÜLAY And S. UNGAN, "Türk Dili Dersinde İçerik ve Sınıf Ortamının Dersin Etkililiği Açısından İncelenmesine Yönelik Aksiyon Araştırması," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.6, pp.337-360, 2015
GÜLAY, E. And UNGAN, S. 2015. Türk Dili Dersinde İçerik ve Sınıf Ortamının Dersin Etkililiği Açısından İncelenmesine Yönelik Aksiyon Araştırması. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.6 , 337-360.
GÜLAY, E., & UNGAN, S., (2015). Türk Dili Dersinde İçerik ve Sınıf Ortamının Dersin Etkililiği Açısından İncelenmesine Yönelik Aksiyon Araştırması. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.6, 337-360.
GÜLAY, ERSİN, And SUAT UNGAN. "Türk Dili Dersinde İçerik ve Sınıf Ortamının Dersin Etkililiği Açısından İncelenmesine Yönelik Aksiyon Araştırması," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.6, 337-360, 2015
GÜLAY, ERSİN And UNGAN, SUAT. "Türk Dili Dersinde İçerik ve Sınıf Ortamının Dersin Etkililiği Açısından İncelenmesine Yönelik Aksiyon Araştırması." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.6, pp.337-360, 2015
GÜLAY, E. And UNGAN, S. (2015) . "Türk Dili Dersinde İçerik ve Sınıf Ortamının Dersin Etkililiği Açısından İncelenmesine Yönelik Aksiyon Araştırması." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.6, pp.337-360.
@article{article, author={ERSİN GÜLAY And author={SUAT UNGAN}, title={Türk Dili Dersinde İçerik ve Sınıf Ortamının Dersin Etkililiği Açısından İncelenmesine Yönelik Aksiyon Araştırması}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY}, year=2015, pages={337-360} }