Atıf Formatları
Öğretmen Adaylarının Çevrim İçi İş Birlikli Teknolojileri Kabul ve Kullanımlarına Yön Veren Etmenlerin Nitel Bir İncelemesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Islamoğlu, "A Qualitative Examination of the Factors Influencing Pre-service Teachers’ Acceptance and Use of Online Collaborative Technologies," 14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, Turkey, pp.263-266, 2021

Islamoğlu, H. 2021. A Qualitative Examination of the Factors Influencing Pre-service Teachers’ Acceptance and Use of Online Collaborative Technologies. 14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , (Rize, Turkey), 263-266.

Islamoğlu, H., (2021). A Qualitative Examination of the Factors Influencing Pre-service Teachers’ Acceptance and Use of Online Collaborative Technologies . 14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (pp.263-266). Rize, Turkey

Islamoğlu, HAKAN. "A Qualitative Examination of the Factors Influencing Pre-service Teachers’ Acceptance and Use of Online Collaborative Technologies," 14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Turkey, 2021

Islamoğlu, HAKAN. "A Qualitative Examination of the Factors Influencing Pre-service Teachers’ Acceptance and Use of Online Collaborative Technologies." 14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, Turkey, pp.263-266, 2021

Islamoğlu, H. (2021) . "A Qualitative Examination of the Factors Influencing Pre-service Teachers’ Acceptance and Use of Online Collaborative Technologies." 14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu , Rize, Turkey, pp.263-266.

@conferencepaper{conferencepaper, author={HAKAN İSLAMOĞLU}, title={A Qualitative Examination of the Factors Influencing Pre-service Teachers’ Acceptance and Use of Online Collaborative Technologies}, congress name={14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu}, city={Rize}, country={Turkey}, year={2021}, pages={263-266} }