Atıf Formatları
Problem kurma temelli öğretimin farklı sayı algılamasına sahip 6 sınıf öğrencilerin problem çözme basarılarına etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. IŞIK Et Al. , "Problem kurma temelli öğretimin farklı sayı algılamasına sahip 6 sınıf öğrencilerin problem çözme basarılarına etkisi," Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.2, no.4, pp.71-80, 2012

IŞIK, A. Et Al. 2012. Problem kurma temelli öğretimin farklı sayı algılamasına sahip 6 sınıf öğrencilerin problem çözme basarılarına etkisi. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.2, no.4 , 71-80.

IŞIK, A., ÇİLTAŞ, A., & KAR, T., (2012). Problem kurma temelli öğretimin farklı sayı algılamasına sahip 6 sınıf öğrencilerin problem çözme basarılarına etkisi. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.2, no.4, 71-80.

IŞIK, AHMET, ALPER ÇİLTAŞ, And TUĞRUL KAR. "Problem kurma temelli öğretimin farklı sayı algılamasına sahip 6 sınıf öğrencilerin problem çözme basarılarına etkisi," Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.2, no.4, 71-80, 2012

IŞIK, AHMET Et Al. "Problem kurma temelli öğretimin farklı sayı algılamasına sahip 6 sınıf öğrencilerin problem çözme basarılarına etkisi." Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.2, no.4, pp.71-80, 2012

IŞIK, A. ÇİLTAŞ, A. And KAR, T. (2012) . "Problem kurma temelli öğretimin farklı sayı algılamasına sahip 6 sınıf öğrencilerin problem çözme basarılarına etkisi." Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.2, no.4, pp.71-80.

@article{article, author={AHMET IŞIK Et Al. }, title={Problem kurma temelli öğretimin farklı sayı algılamasına sahip 6 sınıf öğrencilerin problem çözme basarılarına etkisi}, journal={Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi}, year=2012, pages={71-80} }