Atıf Formatları
Açık Öğretim Lisesi Coğrafya Ders Kitaplarının Öğretim Yöntem Ve İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. TURAN, "Açık Öğretim Lisesi Coğrafya Ders Kitaplarının Öğretim Yöntem Ve İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi," XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Malatya, Turkey, pp.1-10, 2004

TURAN, İ. 2004. Açık Öğretim Lisesi Coğrafya Ders Kitaplarının Öğretim Yöntem Ve İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi. XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , (Malatya, Turkey), 1-10.

TURAN, İ., (2004). Açık Öğretim Lisesi Coğrafya Ders Kitaplarının Öğretim Yöntem Ve İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi . XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (pp.1-10). Malatya, Turkey

TURAN, İLHAN. "Açık Öğretim Lisesi Coğrafya Ders Kitaplarının Öğretim Yöntem Ve İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi," XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Turkey, 2004

TURAN, İLHAN. "Açık Öğretim Lisesi Coğrafya Ders Kitaplarının Öğretim Yöntem Ve İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi." XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Malatya, Turkey, pp.1-10, 2004

TURAN, İ. (2004) . "Açık Öğretim Lisesi Coğrafya Ders Kitaplarının Öğretim Yöntem Ve İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi." XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Malatya, Turkey, pp.1-10.

@conferencepaper{conferencepaper, author={İLHAN TURAN}, title={Açık Öğretim Lisesi Coğrafya Ders Kitaplarının Öğretim Yöntem Ve İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi}, congress name={XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı}, city={Malatya}, country={Turkey}, year={2004}, pages={1-10} }