Atıf Formatları
İşletmelerin Etik Uygulamalarının Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Araştirma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. AYSEN, "İşletmelerin Etik Uygulamalarının Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Araştirma," JOURNAL OF RECREATION AND TOURISM RESEARCH , vol.2, no.1, pp.22-35, 2015

AYSEN, E. 2015. İşletmelerin Etik Uygulamalarının Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Araştirma. JOURNAL OF RECREATION AND TOURISM RESEARCH , vol.2, no.1 , 22-35.

AYSEN, E., (2015). İşletmelerin Etik Uygulamalarının Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Araştirma. JOURNAL OF RECREATION AND TOURISM RESEARCH , vol.2, no.1, 22-35.

AYSEN, ESİN. "İşletmelerin Etik Uygulamalarının Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Araştirma," JOURNAL OF RECREATION AND TOURISM RESEARCH , vol.2, no.1, 22-35, 2015

AYSEN, ESİN. "İşletmelerin Etik Uygulamalarının Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Araştirma." JOURNAL OF RECREATION AND TOURISM RESEARCH , vol.2, no.1, pp.22-35, 2015

AYSEN, E. (2015) . "İşletmelerin Etik Uygulamalarının Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Araştirma." JOURNAL OF RECREATION AND TOURISM RESEARCH , vol.2, no.1, pp.22-35.

@article{article, author={ESİN AYSEN}, title={İşletmelerin Etik Uygulamalarının Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Araştirma}, journal={JOURNAL OF RECREATION AND TOURISM RESEARCH}, year=2015, pages={22-35} }