G. BİLGİN TURNA, "Perakende İmajının Oluşturulması ve Korunması," In Perakende Yönetimi , Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2018, pp.440-462.
BİLGİN TURNA, G. Perakende İmajının Oluşturulması ve Korunması. 2018. In Perakende Yönetimi , Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 440-462.
BİLGİN TURNA, G., (2018). Perakende İmajının Oluşturulması ve Korunması. Perakende Yönetimi (pp.440-462), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
BİLGİN TURNA, GÜLÇİN. "Perakende İmajının Oluşturulması ve Korunması." In Perakende Yönetimi , 440-462. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2018
BİLGİN TURNA, GÜLÇİN B. . "Perakende İmajının Oluşturulması ve Korunması." Perakende Yönetimi , Nobel Yayın Dağıtım, 2018, pp.440-462.
BİLGİN TURNA, G. (2018) "Perakende İmajının Oluşturulması ve Korunması", Perakende Yönetimi . Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÜLÇİN BİLGİN TURNA}, chaptertitle={Perakende İmajının Oluşturulması ve Korunması}, booktitle={ Perakende Yönetimi}, publisher={Nobel Yayın Dağıtım}, city={Ankara},year={2018} }