Atıf Formatları
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaratıcı Drama ile Kaynaştırma Öğrencilerinin Sosyal ve İletişim Becerilerini Destekleme Durumları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. OĞUZ NAMDAR Et Al. , "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaratıcı Drama ile Kaynaştırma Öğrencilerinin Sosyal ve İletişim Becerilerini Destekleme Durumları," 2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , Rize, Turkey, pp.135, 2018

OĞUZ NAMDAR, A. Et Al. 2018. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaratıcı Drama ile Kaynaştırma Öğrencilerinin Sosyal ve İletişim Becerilerini Destekleme Durumları. 2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , (Rize, Turkey), 135.

OĞUZ NAMDAR, A., GÜLAY, A., & TÜRKMEN, S., (2018). Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaratıcı Drama ile Kaynaştırma Öğrencilerinin Sosyal ve İletişim Becerilerini Destekleme Durumları . 2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (pp.135). Rize, Turkey

OĞUZ NAMDAR, AYŞEGÜL, ALPER GÜLAY, And SARE TÜRKMEN. "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaratıcı Drama ile Kaynaştırma Öğrencilerinin Sosyal ve İletişim Becerilerini Destekleme Durumları," 2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Turkey, 2018

OĞUZ NAMDAR, AYŞEGÜL O. Et Al. "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaratıcı Drama ile Kaynaştırma Öğrencilerinin Sosyal ve İletişim Becerilerini Destekleme Durumları." 2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , Rize, Turkey, pp.135, 2018

OĞUZ NAMDAR, A. GÜLAY, A. And TÜRKMEN, S. (2018) . "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaratıcı Drama ile Kaynaştırma Öğrencilerinin Sosyal ve İletişim Becerilerini Destekleme Durumları." 2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , Rize, Turkey, p.135.

@conferencepaper{conferencepaper, author={AYŞEGÜL OĞUZ NAMDAR Et Al. }, title={Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaratıcı Drama ile Kaynaştırma Öğrencilerinin Sosyal ve İletişim Becerilerini Destekleme Durumları}, congress name={2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi}, city={Rize}, country={Turkey}, year={2018}, pages={135} }