E. ALTUN And T. ÖZSEVGEÇ, "Argümantatif metin giriş yönergelerinin oluşturulan metinlerin kalitesine etkisi," 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, 2018
ALTUN, E. And ÖZSEVGEÇ, T. 2018. Argümantatif metin giriş yönergelerinin oluşturulan metinlerin kalitesine etkisi. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Turkey).
ALTUN, E., & ÖZSEVGEÇ, T., (2018). Argümantatif metin giriş yönergelerinin oluşturulan metinlerin kalitesine etkisi . 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey
ALTUN, EBRU, And TUNCAY ÖZSEVGEÇ. "Argümantatif metin giriş yönergelerinin oluşturulan metinlerin kalitesine etkisi," 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 2018
ALTUN, EBRU And ÖZSEVGEÇ, TUNCAY. "Argümantatif metin giriş yönergelerinin oluşturulan metinlerin kalitesine etkisi." 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, 2018
ALTUN, E. And ÖZSEVGEÇ, T. (2018) . "Argümantatif metin giriş yönergelerinin oluşturulan metinlerin kalitesine etkisi." 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={EBRU ALTUN And author={TUNCAY ÖZSEVGEÇ}, title={Argümantatif metin giriş yönergelerinin oluşturulan metinlerin kalitesine etkisi}, congress name={13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2018}}