N. S. ALİM And S. YANGIN, "Sınıf Öğretmenlerinin Davranış Bozukluğu Olan Öğrencilere İlişkin Algıları ve Deneyimleri: Olgubilimsel Bir Araştırma," BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.19, no.44, pp.2888-2919, 2024
ALİM, N. S. And YANGIN, S. 2024. Sınıf Öğretmenlerinin Davranış Bozukluğu Olan Öğrencilere İlişkin Algıları ve Deneyimleri: Olgubilimsel Bir Araştırma. BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.19, no.44 , 2888-2919.
ALİM, N. S., & YANGIN, S., (2024). Sınıf Öğretmenlerinin Davranış Bozukluğu Olan Öğrencilere İlişkin Algıları ve Deneyimleri: Olgubilimsel Bir Araştırma. BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.19, no.44, 2888-2919.
ALİM, NUR, And SELAMİ YANGIN. "Sınıf Öğretmenlerinin Davranış Bozukluğu Olan Öğrencilere İlişkin Algıları ve Deneyimleri: Olgubilimsel Bir Araştırma," BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.19, no.44, 2888-2919, 2024
ALİM, NUR S. And YANGIN, SELAMİ. "Sınıf Öğretmenlerinin Davranış Bozukluğu Olan Öğrencilere İlişkin Algıları ve Deneyimleri: Olgubilimsel Bir Araştırma." BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.19, no.44, pp.2888-2919, 2024
ALİM, N. S. And YANGIN, S. (2024) . "Sınıf Öğretmenlerinin Davranış Bozukluğu Olan Öğrencilere İlişkin Algıları ve Deneyimleri: Olgubilimsel Bir Araştırma." BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.19, no.44, pp.2888-2919.
@article{article, author={NUR SEDA ALİM And author={SELAMİ YANGIN}, title={Sınıf Öğretmenlerinin Davranış Bozukluğu Olan Öğrencilere İlişkin Algıları ve Deneyimleri: Olgubilimsel Bir Araştırma}, journal={BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2024, pages={2888-2919} }