A. AYTAR, "Ortaokul 7. ve 8. Sınıf Düzeyindeki Farklı Öğretim Programlarındaki Kazanımların Sürdürülebilir Kalkınma için Eğitim Açısından İlişkilendirilmesi," XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , Trabzon, Turkey, pp.273, 2016
AYTAR, A. 2016. Ortaokul 7. ve 8. Sınıf Düzeyindeki Farklı Öğretim Programlarındaki Kazanımların Sürdürülebilir Kalkınma için Eğitim Açısından İlişkilendirilmesi. XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , (Trabzon, Turkey), 273.
AYTAR, A., (2016). Ortaokul 7. ve 8. Sınıf Düzeyindeki Farklı Öğretim Programlarındaki Kazanımların Sürdürülebilir Kalkınma için Eğitim Açısından İlişkilendirilmesi . XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) (pp.273). Trabzon, Turkey
AYTAR, AYŞE. "Ortaokul 7. ve 8. Sınıf Düzeyindeki Farklı Öğretim Programlarındaki Kazanımların Sürdürülebilir Kalkınma için Eğitim Açısından İlişkilendirilmesi," XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Trabzon, Turkey, 2016
AYTAR, AYŞE. "Ortaokul 7. ve 8. Sınıf Düzeyindeki Farklı Öğretim Programlarındaki Kazanımların Sürdürülebilir Kalkınma için Eğitim Açısından İlişkilendirilmesi." XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , Trabzon, Turkey, pp.273, 2016
AYTAR, A. (2016) . "Ortaokul 7. ve 8. Sınıf Düzeyindeki Farklı Öğretim Programlarındaki Kazanımların Sürdürülebilir Kalkınma için Eğitim Açısından İlişkilendirilmesi." XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) , Trabzon, Turkey, p.273.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AYŞE AYTAR}, title={Ortaokul 7. ve 8. Sınıf Düzeyindeki Farklı Öğretim Programlarındaki Kazanımların Sürdürülebilir Kalkınma için Eğitim Açısından İlişkilendirilmesi}, congress name={XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK)}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2016}, pages={273} }