Atıf Formatları
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

C. IŞIK Et Al. , "İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri," Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.3, no.3, pp.161-182, 2012

IŞIK, C. Et Al. 2012. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.3, no.3 , 161-182.

IŞIK, C., KAR, T., IŞIK, A., & GÜLER, G., (2012). İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.3, no.3, 161-182.

IŞIK, CEMALETTİN Et Al. "İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri," Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.3, no.3, 161-182, 2012

IŞIK, CEMALETTİN Et Al. "İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri." Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.3, no.3, pp.161-182, 2012

IŞIK, C. Et Al. (2012) . "İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri." Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.3, no.3, pp.161-182.

@article{article, author={CEMALETTİN IŞIK Et Al. }, title={İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri}, journal={Turkish Journal of Computer and Mathematics Education}, year=2012, pages={161-182} }