Atıf Formatları
Anadilinde Eğitim Hakkı İçin Doğrudan, Dolaylı ve Pasif Anayasal Tanıma: Avrupa Anayasaları Üzerine Normatif Bir Çalışma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Kolçak, "Anadilinde Eğitim Hakkı İçin Doğrudan, Dolaylı ve Pasif Anayasal Tanıma: Avrupa Anayasaları Üzerine Normatif Bir Çalışma," Anayasa Hukuku Dergisi , vol.11, no.21, pp.191-270, 2022

Kolçak, H. 2022. Anadilinde Eğitim Hakkı İçin Doğrudan, Dolaylı ve Pasif Anayasal Tanıma: Avrupa Anayasaları Üzerine Normatif Bir Çalışma. Anayasa Hukuku Dergisi , vol.11, no.21 , 191-270.

Kolçak, H., (2022). Anadilinde Eğitim Hakkı İçin Doğrudan, Dolaylı ve Pasif Anayasal Tanıma: Avrupa Anayasaları Üzerine Normatif Bir Çalışma. Anayasa Hukuku Dergisi , vol.11, no.21, 191-270.

Kolçak, HAKAN. "Anadilinde Eğitim Hakkı İçin Doğrudan, Dolaylı ve Pasif Anayasal Tanıma: Avrupa Anayasaları Üzerine Normatif Bir Çalışma," Anayasa Hukuku Dergisi , vol.11, no.21, 191-270, 2022

Kolçak, HAKAN. "Anadilinde Eğitim Hakkı İçin Doğrudan, Dolaylı ve Pasif Anayasal Tanıma: Avrupa Anayasaları Üzerine Normatif Bir Çalışma." Anayasa Hukuku Dergisi , vol.11, no.21, pp.191-270, 2022

Kolçak, H. (2022) . "Anadilinde Eğitim Hakkı İçin Doğrudan, Dolaylı ve Pasif Anayasal Tanıma: Avrupa Anayasaları Üzerine Normatif Bir Çalışma." Anayasa Hukuku Dergisi , vol.11, no.21, pp.191-270.

@article{article, author={HAKAN KOLÇAK}, title={Anadilinde Eğitim Hakkı İçin Doğrudan, Dolaylı ve Pasif Anayasal Tanıma: Avrupa Anayasaları Üzerine Normatif Bir Çalışma}, journal={Anayasa Hukuku Dergisi}, year=2022, pages={191-270} }