Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 16

1. The Role of Gender Inequality in the National Identity Dilemma of Syrian Refugee Students in Turkey: A Global Citizenship Perspective

XII International Eurasian Educational Research Congress, Ağrı, Türkiye, 25 - 28 Haziran 2025, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Küresel Dünyada Köklerle Buluşmak: Çocuklar İçin Felsefe Yoluyla Kültürel Sürdürülebilirlik

XII International Eurasian Educational Research Congress, Ağrı, Türkiye, 25 - 28 Haziran 2025, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli 2024 Sosyal Bilgiler ve Hayat Bilgisi Öğretim Programlarının Sosyal Beceri Kapsamında İncelenmesi

XII International Eurasian Educational Research Congress, Ağrı, Türkiye, 25 - 28 Haziran 2025, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Yurtta Sulh Cihanda Sulh'u sorgulamak: Çocuklar için Felsefe ile Sürdürülebilir Barışın İnşası

13.Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Tokat, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2025, ss.15-16, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Çocuklar İçin Felsefe ile Madalyonun Diğer Yüzü: Göçmenlik Konusuna Vatandaş Çocuk Perspektifinden Bakmak

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2024, ss.171-172, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. How can Children Catch the Flying Thoughts?: Help Easily Distracted Fourth Graders Through Mindfulness in Philosophy for Children Sessions

Philosophy Learning and Teaching Organisation, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

8. Looking Through the Social Studies Course: Can Philosophy for Children Develop Self-Awareness

Identity and Philosophical Inquiry in an Age of Diversity Conference, Vancouver, Kanada, 25 - 27 Haziran 2015, ss.24, (Özet Bildiri)

9. Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Materyallerinde Yer Alan Örnek Olayların Nitelik Açısından İncelenmesi

21. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 Eylül 2012 - 14 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

10. Sosyal Bilgiler Öğretim Materyallerinde Empati Becerisine Yönelik Etkinliklerin İncelenmesi

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu Değişen Dünya’xxda Vatandaşlık ve Demokrasi Eğitimde Yeni Yönelimler ve Sorunlar, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)

11. Bilgi Toplumunda Değişen Öğretmen Rollerine Yönelik Öğretmen Görüşleri

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.678-684, (Tam Metin Bildiri)

12. Analysis of Critical Thinking in Primary School Students Based on Various Criteria

The Second International Congress of Educational Research: ocial Entrepreneurship Democratic Participation and Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.143-155, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Küreselleşme bağlamında ilköğretim programlarının değerlendirilmesine yönelik öğretmen görüşleri

1. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

14. Examination on self-efficacy of the pre-service teachers of classroom teacher and pre-school teacher according to creative drama method

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4533-4539, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

15. Kadın Akademisyenlerin Sorunları: Karadeniz Teknik Üniversitesi, Marmara Üniversitesi ve İnönü Üniversitesi Örneği

Uluslararası Multidisipliner Kadın Kongresi, İzmir, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2009, ss.56-68, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 2

1. Çocuklar için Felsefe

Çocuklara Düşünmeyi Öğretmek, Prof. Dr. Z: Nurdan BAYSAL,Dr. Elif SARICAN, Editör, Pegem A Yayıncılık, İstanbul, ss.171-205, 2022

2. Yeni Ögretim Programlari ve Empati Becerisi

Empatiyle Gelismek Empatiyi Gelistirmek: Çocuk ve Empati, Kabapinar Y. , Editör, Pegem A Yayıncılık, İstanbul, ss.254-297, 2015
Metrikler

Yayın

24

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları