Journal of Recreation and Tourism Research, vol.4, no.1, pp.156-168, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Geleneksel pazarlama uygulamalarının günümüz rekabet ortamında
bilinçli tüketiciler karşısında bilgi paylaşımının önemli hale gelmesiyle
tüketim kalıplarının hızlı ulaşılabilen bilgilere duyulan ihtiyacı arttırması
ve teknolojik gelişmelerle önemli hale gelen sosyal medya, dijital bir
pazarlama aracı olarak kullanılmaktadır. Bu bakış açısıyla son yıllarda
özgünlüğü ile dikkat çekici olan Twitter destinasyon pazarlama örgütleri
için önemli bir pazarlama aracı haline gelmiştir. Bu bağlamda Akdeniz
çanağında Türkiye başta olmak üzere Yunanistan, İtalya, İspanya ve
Fransa’nın Twitter profillerinin resmi destinasyon pazarlama örgütleri
tarafından ne kadar etkin kullandıkları tespit edilmeye ve karşılaştırılmaya
çalışılacaktır.