3. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
Bu çalrşmanın amacı Karadeniz Teknik Üniversitesi'nde (KTÜ) verilen öğretmen eğitiminin. dijital portfolyolarur kullanıldığı öğretmen eğitimiyle paraleilik gösterip göstermediğini, olumlu ve olumsuz yönleri belirlemektir. Aaştırrna yöntemi olaıak survey aıaştirma yöntemi kulianılmıştır. Çalışmanın evreırini KTU'de öffenim gören öğreimen adayları oirıştumraktadır. Aıaştırmanın Ğrneklemi ise KTÜ]de ögrenim gören 256 öğrencidir. Veri toplama aracı olarak anketleıden yararlanılmrştır. A-nketlerden elde edilen verilere yapıian analizler sonucunda KTÜ'de öğrenim gören öğretmen adaylarınm öğretme portfolyozunda bulunan içeıik bİlgisi, mesleki eğilim, sosyal, l.ıiiltiirel ve bireysel iarkhiıkiar, teknoloji bölümlerine yönelik faaliyetleri geneilikle gerçekleştirdikie ı şlde edilııiştiı. Toplumsal ve kürese] farkındalıi, profesyonel gelişim ve değerlentiirme bölümlerine yör .ik çalrşmaları ise bazen gerçekleştirdikieri ortaya çıkmıştır.