PROBLEM KURMA ETKİNLİKLERİNİN İLKÖĞRETİM 5.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME BAŞARILARINA, PROBLEM KURMA BECERİLERİNE, MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİNİN VE ÖĞRENCİLERİN PROBLEM KURMA ETKİNLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ


Tezin Türü: Yüksek Lisans

Tezin Yürütüldüğü Kurum: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı Başkanlığı, Türkiye

Tezin Onay Tarihi: 2018

Öğrenci: Osman ŞAKAR

Asıl Danışman (Eş Danışmanlı Tezler İçin): EBRU GÜVELİ