Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

FACTORS AFFECTING MIDDLE SCHOOL SIXTH GRADE STUDENTS’ PROBLEM-POSING PROCESSES

Proceedings of the 44rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Kangshan, Tayvan, 19 - 22 Temmuz 2021, ss.1-8 Creative Commons License

Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Kurdukları Problemlerin Matematiksel Zorlukları ile Problem Kurma Sırası Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Eylül 2019, ss.1

INDICATORS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS’ SUCCESS IN PROBLEM SOLVING: THE CASE OF CREATIVITY IN PROBLEM-POSING

(Eds.). Proceedings of the 43rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Proteria, Güney Afrika, 7 - 12 Temmuz 2019, cilt.2, ss.456-463

Ortaokul 5 ve 6. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Örüntü Problemlerinin Analizi

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1

Kesirlerde Çarpma ve Bölme İşlemine Yönelik Problem Kurmada Yapılan Hatalar

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1 Creative Commons License

Sınıf Öğretmenlerinin Sözel Bir Problemi Öğrenci Seviyesinde Çözme Anlayışlarının İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, cilt.1, sa.1, ss.295

Gifted Students’ Problem Posing Abilities In The Context Of Creativity: Fluency AndFlexibility

27th International Conference on Educational Sciences, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2740-2742

Sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarla çıkarma işlemine yönelik alan bilgisinin incelenmesi

IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.237-238

İlkokul Matematik Ders Kitaplarının Kesirlerle Sıralama Bağlamında İncelenmesi

16th International PrimaryTeacher Education Symposium, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017

Kavramsal HatalarıFark Etmede Geogebranın Kullanımı

16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017

ÖğretmenAdaylarının Matematikçi İmajlarının İncelenmesi

16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Bölme İşlemine Yönelik Alan Bilgisinin İncelenmesi

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017

Öğretmen adaylarının matematikçi imajlarının incelenmesi

16th International Primary Teacher Education Symposium, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.220

Prospective Classroom Teachers’ Knowledge of Ordering Fractions

2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCESIN NATURAL AND APPLIED SCIENCESICANAS 2017, 18 - 21 Nisan 2017

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖRÜNTÜLER KONUSUNDAKİ YARATICILIK BECERİLERİNİN PROBLEM KURMA BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

TÜRK VE AMERİKAN DERS KİTAPLARINDA ORAN ORANTI KONUSUNDA KULLANILAN PROBLEMLERİN KARŞILAŞTIRILMASI

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43

The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables

ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Litvanya, 21 - 23 Temmuz 2016, cilt.1, ss.21

The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables

ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Litvanya, 21 - 23 Temmuz 2016, cilt.1, ss.21

The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables

ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Litvanya, 21 - 23 Temmuz 2016, cilt.1, ss.21

The analysis of middle school 5th grade students' problem posing and problem solving abilities

6th World Conference on Learning, Teaching@Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.I, ss.7

The analysis of middle school 8th grade students' pattern generalization skills

6th World Conference on Learning, Teaching@Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.I, ss.7

The Analysis of Middle School 8th Grade Students’ Pattern Generalization Skills

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 Ekim - 31 Aralık 2015, ss.1

The Analysis of Middle School 5th Grade Students’ Problem Posing and Problem Solving Abilities

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 Ekim - 31 Aralık 2015, ss.1

Ortaokul matematik öğretmenlerinin matematiksel modelleme becerilerinin incelenmesi.

International Conference on New Horizons in Education, Barselona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, ss.1

Fonksiyon kavramının öğretiminde yaşanan güçlüklere yönelik akademisyen görüşleri.

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.1

Sınıf öğretmeni adaylarının kesirlerle çıkarma işlemine yönelik kurdukları problemlerin incelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Analysis of pre-service elementary teachers’ pedagogical content knowledge in the context of problem posing.

Eighth Congress of European Research in Mathematics Education (CERME 8), Antalya, Türkiye, 6 - 10 Şubat 2013, ss.1-10

Prospective teachers skills ın problem posing with regard to different problem posing models

3 rd. World Konference on Educational Sciences, 3 Şubat - 07 Ocak 2011, cilt.15, ss.485-489

Prospective mathematics teachers difficulties in proof

3 rd. World Konference on Educational Sciences, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.336-340

ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL UYGULAMALARINDA BEKLENTİLERİ VE KARŞILAŞTIKLARI DURUMLARIN ANALİZİ

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1164-1172

The relation between the problem posing and problem solving skills of prospective elementary mathematics teachers

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1577-1583 identifier identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

MATEMATİKSEL PROBLEM KURMA SÜRECİNE İLİŞKİN MODELLER

Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma, Kemal ÖZGEN,Tuğrul KAR,Selin ÇENBERCİ,Yılmaz ZENGİN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.399-418, 2023

Matematiksel Problem Kurmanın Doğası, Amacı ve Önemi

Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma, Kemal ÖZGEN,Tuğrul KAR,Selin ÇENBERCİ,Yılmaz ZENGİN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.243-259, 2023

Problem Kurma Sürecinde Akıl Yürütme

Mantıksal Akıl Yürütme, Emrullah ERDEM, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.193-215, 2022

STRATEJİ 13: STEM Öğretim Üniteleri için Wikiler

STEM ÖĞRETİMİ İÇİN 20 STRATEJİ - 20 Strategies for STEM Instruction, Soner Durmuş, Ali Sabri İpek, Bahadır Yıldız , Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.171-180, 2018

Matematiğin Dili

Zorlanan Çocuklar İçin İlköğretim Matematik Öğretimi, MEHMET FATİH ÖÇAL TUĞRUL KAR, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.47-70, 2018

Metrikler

Yayın

87

Atıf (WoS)

36

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

46

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

1

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları